Terminal 1

Stedet med afgang til nye retninger i livet.

Det kan være vanskeligt at virkeliggøre drømmen om at blive helt misbrugsfri. Terminal 1 er et netværk for tidligere misbrugere, der ønsker støtte til at komme helt ud af misbruget. Vi tilbyder et rusfrit og uformelt mødested for personer, der har lagt misbruget bag sig, eller som arbejder på at etablere et liv uden misbrug. Der er en række frivillige knyttet til stedet, som er med til at skabe trygge og hyggelige rammer om vores aktiviteter. Hos os kan du deltage i spændende aktiviteter som kurser og ture ud af huset samt få vejledning i boligsociale forhold, ernæring og meget andet. Du kan også nyde et måltid mad i hyggeligt selskab, udveksle erfaringer eller blot slappe af med kaffe og kage.

Terminal 1’s aktiviteter har spænder fra sociale arrangementer til information og rådgivning om et liv uden misbrug. Det er gratis og uforpligtende at deltage, alle er velkomne, og det kræver ikke tilmelding.

Adresse: Nordre fasanvej 228, stuen (indgang gennem porten)

Åbningstider:

Mandag kl. 16-21